PTEJTE SE NÁS    Pevná linka: +420 377 537 906 | Mobil: +420 725 519 495

VENEKTASIE

Jedná se o chorobné rozšířené žilky růžové až lehce namodralé barvy, postihující především obličej či oblast dekoltu. Důvodem může být příčina genetická, hormonální, snížená kvalita stěn cévek nebo dlouhodobý pobyt v teplém či chladném prostředí.

KUPERÓZA

Jde o postižení kožních kapilár, u kterých se snižuje schopnost rozšiřování a smršťování. Většinou postihuje ženy se suchou či velmi delikátní pletí v oblasti obličeje a dekoltu.

RŮŽKOVKA (ROSACEA)

Je zánětlivé kožní onemocnění, které nejčastěji postihuje obličej, zejména pak tváře, bradu a nos. Projevuje se plošným zarudnutím pleti a někdy až stavem připomínající akné. V rozšířeném stádiu může dojít ke zbytnění kožní tkáně v oblasti nosu a vzniku rhynophymu, tzv. „květákový nos“.

Toto onemocnění přináší ženám i mužům různá omezení, zejména pak způsobuje psychickou zátěž.

Jak tyto onemocnění zmírnit či se jich zcela zbavit?

V Amarrylis Clinic nabízíme hned několik způsobů ošetření. Samozřejmě se zde klade velký důraz na správné a pravidelné ošetření pleti doporučenou lékařskou kosmetikou v domácím prostředí.

Toto ošetření lze provést u všech typů rozšířených cévek v oblasti obličeje, krku a dekoltu.  Při konzultaci s lékařem je Vám doporučen počet procedur (většinou 3-5x), dále pak dle vývoje stavu.

Provádí se pomocí cévního laseru při větším postižení cévek. Tuto procedura je nutné provádět na pleti, která nebyla vystavěna opalování po dobu minimálně 2 týdnů. Při jednom ošetření lze uzavřít jednu větší cévku. Při konzultaci s lékařem je doporučen počet procedur, dále se postupuje dle individuálního stavu klienta/ klientky.